2021: 3 skarpe investeringer for dig og din virksomhed

Er du modsat mange andre kommet godt igennem 2020 med din virksomhed, og står du klar med en pose penge, der skal investeres i at styrke virksomhedens nye markedsledende position? Vi kommer i denne artikel med bud på, hvordan du kan fordele dine ressourcer, så du får allermest for pengene.

Bæredygtige løsninger

Dette tiltag leder muligvis ikke til direkte hurtige afkast, men det er en langsigtet investering, som du kan bruge som en del af din branding. Bæredygtighed har aldrig været så meget in, som det er i øjeblikket, og det er vigtigt at få ud til dine kunder og potentielle kunder, at det er noget, du gør op i. Samtidig behøves du heller ikke lave en udskiftning på denne front i lang tid, hvis du først har valgt bæredygtig transport eksempelvis.

Ud over stepperne med SEO

Du vil gerne øverst på Google – og vi snakker ikke de betalte annoncer. Du vil gerne ligge der, hvor du har den øverste organiske placering, så folk opfatter din virksomhed som den bedste på markedet. Alle mennesker verden over trykker i langt de fleste tilfælde på en af de første links, og det er kun i meget få tilfælde, at man går over side på to.

God rengøring

Har du planer om at holde fysiske kundemøder og deslige i 2021, så skal du have styr på din rengøring. Og det må igen også være noget, du skilter med, fordi du hermed viser, at du går op i renligheden på din arbejdsplads. Vi er blevet meget bevidste om bakteriespredning, og det skal du vise, at du har styr på.